Naar Ecuador en de Galapagos met Hannah! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Leonie Breeschoten - WaarBenJij.nu Naar Ecuador en de Galapagos met Hannah! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Leonie Breeschoten - WaarBenJij.nu

Naar Ecuador en de Galapagos met Hannah!

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

22 Oktober 2017 | Nederland, Utrecht

Ik heb even getwijfeld of ik wel weer een reisverslag zou gaan bijhouden deze reis: ik ga namelijk niet alleen deze keer, maar met mijn goede vriendin Hannah! En als ik al die fantastische ervaringen al met haar kan delen, zou ik er dan nog wel behoefte aan hebben ze ook met het hele internet te delen? Maar de verzoekjes voor een reisverslag stroomden binnen, en ik kan mijn grote schare fans natuurlijk niet teleurstellen! Om nog maar te zwijgen over het feit dat ik het stiekem ook gewoon erg leuk vind om bij alles wat ik meemaak te bedenken hoe ik dat ga opschrijven. Dus toch maar weer een reisverslag!

Morgen vlieg ik met een rechtstreekse KLM-vlucht van Amsterdam naar Quito - iets waar ik erg te spreken over ben: geen urenlange overstappen of shitty-United Airline-service voor mij! Als het goed is tref ik Hannah dan op het vliegveld van Quito. Zij is al sinds september in Zuid-Amerika, waar ze van Colombia naar Chili trekt. Morgen vliegt ze van Medellin naar Quito, en dan landt ze daar een uurtje later dan ik. Dat hopen we in elk geval, want blijkbaar zijn de piloten van haar vliegtuigmaatschappij nogal aan het staken momenteel.. Maar het lijkt er op dat dit vooral voor vertragingen zorgt en niet tot hele annuleringen, dus ze zal er uiteindelijk vast wel komen.

Als Hannah en ik elkaar dan gevonden hebben vliegen we dinsdag gelijk vanuit Quito naar de Galapagos eilanden, iets waar ik SUPER excited voor ben. Oorspronkelijk waren we helemaal niet van plan om naar de Galapagos te gaan, maar uiteindelijk lazen we er zoveel geweldige verhalen over dat we besloten om de yolo-geld-moet-rollen-mentaliteit te omarmen en vliegtickets naar de Galapagos hebben geboekt. Het plan is om daarna nog een kleine 2 weken op het vasteland van Ecuador door te brengen, voor ik 12 november vanaf Guayaquil weer naar huis vlieg. Erg concreet zijn onze plannen nog niet, maar het wordt vast tof! Ik hou jullie op de hoogte!

  • 22 Oktober 2017 - 16:45

    Germien:

    Wederom heeeeeel veeeeel plezier meis!!!
    En tof dat we weer mee kunnen lezen. xxx

  • 22 Oktober 2017 - 21:56

    Ditty:

    Heel heel veel plezier.....En ik lees de verhalen met veel plezier.....Samen veel reisplezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Ecuador

Naar Ecuador en de Galapagoseilanden met Hannah!

Recente Reisverslagen:

14 November 2017

Thuis!

11 November 2017

Adrenaline, relaxen en inca-ruines

07 November 2017

Quito en Cotopaxi

31 Oktober 2017

Galapagos

25 Oktober 2017

We zijn op de Galapagos!
Leonie

Actief sinds 02 Juli 2011
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 40233

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2017 - 13 November 2017

Ecuador

27 November 2016 - 24 December 2016

Bolivia

23 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Colombia

17 Juni 2012 - 05 Augustus 2012

Spanje

08 Juli 2011 - 17 Januari 2012

Australië

Landen bezocht: