Klaar voor de start! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Leonie Breeschoten - WaarBenJij.nu Klaar voor de start! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Leonie Breeschoten - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start!

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

27 November 2016 | Nederland, Schiphol

Het is zo ver: ik zit op Schiphol, klaar voor mijn reis naar Bolivia! En om de pijn dat jullie mij zo lang moeten missen wat te verzachten hou ik wederom een blog bij. Dan hebben jullie mooi wat te lezen onder werktijd.

Met een overstap in Lima vlieg ik zo naar La Paz, en morgen vlieg ik dan gelijk door naar Rurrenabaque, in de amazone, in een poging hoogteziekte een beetje te vermijden. La Paz ligt op 3600m hoogte en daar kun je dus goed ziek van worden, en aangezien ik weinig zin heb om mijn kostbare 3,5 week vakantie kostend door te brengen, probeer ik het iets geleidelijker op te bouwen door eerst naar de amazone (zeeniveau), dan naar Sucre (2800m) en dan pas echt naar de altiplano te gaan. Hopelijk werkt dat!

Anyway, ik zal jullie goed op de hoogte houden, doe allemaal voorzichtig, en hasta pronto!

• 27 November 2016 - 12:02

Germien:

Veel plezier meis!!!
    PS: en doe voorzichtig....;)

• 27 November 2016 - 20:09

Ditty:

Veel plezier en ik kan niet wachten op de verslagen..
    xxx

Tags: Bolivia