Het is zo ver! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Leonie Breeschoten - WaarBenJij.nu Het is zo ver! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Leonie Breeschoten - WaarBenJij.nu

Het is zo ver!

Door: leonievanbreeschoten

Blijf op de hoogte en volg Leonie

22 November 2011 | Australië, Melbourne

Het is zo ver! Mijn tassen zijn loeizwaar maar zitten dicht, en over twintig minuten ga ik Melbourne verlaten.. Het is een raar gevoel, want de kans is groot dat ik dit, de campus, mijn kamer, en een groot deel van de mensen die ik hier ontmoet heb, nooit weer zal zien. Tegelijkertijd heb ik ook erg veel zin in wat komen gaat. Ik vlieg straks eerst naar Nieuw Zeeland, waar ik zo'n drie weken blijf, en daarna vlieg ik terug naar Australië om het zuiden van Australië (voornamelijk de staten South Australia, West Australia en Tasmanië) te verkennen. 16 januari moet ik dan weer in Melbourne zijn om naar huis te vliegen..

Ik zal mijn best doen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden, maar van nu af aan ben ik afhankelijk van openbare computers, en het kan een tijdje duren voordat foto's online verschijnen.

Arrivederci!!

• 21 November 2011 - 19:50

Opa En Tante Riet:

Een hele goede reis, wees vooral voorzichtig en we zien je berichtjes wel verschijnen als het mogelijk is
    Opa en Tante Riet

• 21 November 2011 - 20:05