Australisch televisie debuut! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Leonie Breeschoten - WaarBenJij.nu Australisch televisie debuut! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Leonie Breeschoten - WaarBenJij.nu

Australisch televisie debuut!

Door: leonievanbreeschoten

Blijf op de hoogte en volg Leonie

10 Augustus 2011 | Australië, Melbourne

Dames en heren, jongens en meisjes, ik heb groots nieuws! Afgelopen zaterdag, toen ik naar de 'footy' wedstrijd ben geweest ben ik samen met Eliza geïnterviewd, en vanavond is dat uitgezonden op de Australische televisie!!
Bekijk mij hier: http://vimeo.com/27428434
Ik kom in beeld ongeveer na 3 minuten!


  • 09 Augustus 2011 - 20:12

    Mama:

    Hoi beroemdheid van me,
    Je staat er weer mooi op!
    Love, mama.

  • 10 Augustus 2011 - 08:43

    Opa En Tante Riet:

    Wow, we hebben je gehoord en gezien (in de regen!). Hardstikke leuk! Weer een ervaring rijker.
    Opa en Tante Riet

  • 11 Augustus 2011 - 14:23

    Oma:

    Hallo lieve filmster,
    Hartstikke leuk, gaaf, cool dat je op tv bent geweest. We hebben alles, de foto's en films, nog weer eens doorgekeken en er van genoten.
    Heel veel liefs van Oma. XXX

  • 12 Augustus 2011 - 19:17

    Lise & Ronald:

    Leonie!!! Gaaf man, op de tv!! Een echte beroemdheid dus:-)

    Goed om te zien dat het zo goed gaat allemaal, je straalt ondanks de zeikende regen hahahahaha

    Veeel plezier nog, maar dat zal wel lukken!

    Dikke knuffel van je tante Lise en ome Ronald ;-)

  • 13 Augustus 2011 - 07:30

    Carlijn:

    Haha supermooi, echt leuk om te zien. Ben je al herkend op straat? Heb je al handtekeningen uit moeten delen? Hihi.

  • 13 Augustus 2011 - 15:10

    Han En Dit:

    Hoi hoi
    Heb je al een maneger nodig????
    Voor al de fanmail te verwerken en handtekeningen uittedelen.
    Ik bied me aan hahahahahha

    Gisteren de pannen en potten laten rammelen in huize van Breeschoten.
    Ik had de veranda omgebouwd in ware bistro.Ja ja de tafel kreeg een tafelkleed,kaarsen erop muziekje op de achtergrond.Net echt.
    Peter dacht alleen aan eten.
    Je moeder gleed van haar stoel en je pa zijn sambuca smaakte opperbest Dat was ook helemaal niet te horen.hihihihi.Al met al een heeeeeeeeeeeeeel gezellige avond.
    Zo dat was weer wat nieuws uit t`Gooi.
    Ik wacht weer op de volgende update.
    xxx

  • 16 Augustus 2011 - 19:23

    Jan En Sylvia:

    We hebben erg om je gelachen!

    Lieve grtjs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Australië

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2012

Foto's!

16 Januari 2012

Mijn laatste reisverslag vanuit Australië

10 Januari 2012

Tassie

31 December 2011

Nullarbor Traveller - van Adelaide to Perth

20 December 2011

Tegenslagen en zonneschijn
Leonie

Actief sinds 02 Juli 2011
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 40350

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2017 - 13 November 2017

Ecuador

27 November 2016 - 24 December 2016

Bolivia

23 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Colombia

17 Juni 2012 - 05 Augustus 2012

Spanje

08 Juli 2011 - 17 Januari 2012

Australië

Landen bezocht: