¡Viva España! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Leonie Breeschoten - WaarBenJij.nu ¡Viva España! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Leonie Breeschoten - WaarBenJij.nu

¡Viva España!

Door: leonievanbreeschoten

Blijf op de hoogte en volg Leonie

17 Juni 2012 | Nederland, Veenendaal

Hoi allemaal,

Vandaag begin ik weer aan een nieuw avontuur en ik heb besloten weer een reisdagboek bij te houden voor al mijn trouwe fans ;)

Ik ga dus naar Spanje voor zo'n 2 maanden om mijn Spaans te verbeteren. Ik vlieg vanmiddag naar Madrid, vanaf waar ik de trein zal nemen naar Salamanca, dat ligt zo'n 2,5 uur ten westen van Madrid. Ik zal vier weken in Salamanca blijven en daar een zomercursus Spaans volgen. Ik verblijf hier in een gastgezin (of eigenlijk bij één vrouw thuis) en ik verwacht dat dit erg goed voor mijn Spaans zal zijn.
Het plan is om na de zomercursus nog een tijdje in Spanje te blijven en daar wat te werken of te reizen, en daarna met de trein naar Nederland te komen. Ik weet nog niet precies wanneer ik weer naar Nederland kom, omdat ik nog niet weet wanneer mijn nieuwe kamer in Amsterdam klaar is (en wanneer ik dus kan gaan verhuizen) en ik ook nog niet precies weet hoeveel geld ik heb en ja, hoeveel zin ik zal hebben om in Spanje te blijven. Het voordeel van Spanje is dat het relatief dicht bij is en er dus altijd wel een mogelijkheid is om weer thuis te komen.

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Leonie

  • 17 Juni 2012 - 12:57

    Pauline:

    Cool man, veel plezier en hasta luego!

  • 17 Juni 2012 - 16:04

    Mama:

    Jij hangt nu in de lucht voor je volgende avontuur!
    Ik wens je heel veel wijsheid, inspiratie, vriendschap en plezier toe.
    Tot over 2 maandjes,
    kus, mama.

  • 18 Juni 2012 - 18:45

    Opa En Tante Riet:

    Hallo Leonie,
    Het is nu dus regelmatig kijken of we post uit Spanje hebben.
    Wij wensen je veel succes met je spaanse studie en dat je er weer wat van gaat maken is ons inmiddels bekend!!
    Voorzichtig zijn en groetjes van Opa en Tante Riet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veenendaal

Spanje

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2012

Barca!

29 Juli 2012

Sevilla & die another day in Cádiz

23 Juli 2012

Granada

20 Juli 2012

Slot van de Salamanca Semanas

15 Juli 2012

Antibiotica, cola en versiertrucs
Leonie

Actief sinds 02 Juli 2011
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 40344

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2017 - 13 November 2017

Ecuador

27 November 2016 - 24 December 2016

Bolivia

23 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Colombia

17 Juni 2012 - 05 Augustus 2012

Spanje

08 Juli 2011 - 17 Januari 2012

Australië

Landen bezocht: