Hallo! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Leonie Breeschoten - WaarBenJij.nu Hallo! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Leonie Breeschoten - WaarBenJij.nu

Hallo!

Door: leonievanbreeschoten

Blijf op de hoogte en volg Leonie

02 Juli 2011 | Nederland, Veenendaal

Hallo,

Zojuist heb ik dit blog aangemaakt zodat iedereen die geïnteresseerd is op de hoogte kan blijven van mijn avonturen down under.
Ik vertrek aankomende vrijdag (8 juli) om 21.20u vanaf Düsseldorf, en ik kom zondag (10 juli) om 7:40 aan in Melbourne. Gelukkig is er ook 8 uur tijdsverschil, dus ik vlieg er 'maar' een uurtje of 20 over.
In de zomer is er 8 uur tijdsverschil tussen Nederland en oost Australië, en in de winter 10 uur, aangezien beide landen zomertijd hebben, en de seizoenen omgewisseld zijn.

Maar goed, ik kom dus 10 juli aan in Melbourne, en mijn introductie programma begint dan dinsdag 12 juli. Ik heb eerst een introductieweek voor uitwisselingsstudenten, en de week daarna heb ik nog de gewone introductiweek. Mijn lessen beginnen dan 25 juli, en eindigen 18 november. Dan wil ik nog proberen wat van Australië (en misschien Nieuw-Zeeland) te zien, tot ik 16 januari weer naar Nederland vertrek, waar ik 17 januari dan aankom!

Liefs,
Leonie

• 03 Juli 2011 - 10:28

Mama:

Hoi Lily,

Super dat je een blog bij gaat houden!
    Ik volg je op de voet natuurlijk.
    Maar eenst vanavond je afscheids feestje en daarna begint het Grote Inpakken!
    Je gaat een spannend maar wel heel erg gaaf avontuur tegemoet.
    Geniet!

Liefs, mama.

• 04 Juli 2011 - 10:50

Angela:

Hey Leonie,

Ik hoorde dat je feestje gisteren erg geslaagd was.
    Leuk dat je een blog gaat bijhouden, ben benieuwd naar de verhalen en foto's.
    Heel veel plezier!!

Groetjes Angela

ps: Jammer dat je niet via Schiphol vliegt, dan had ik je als VIP naar de gate kunnen brengen ;-)

• 05 Juli 2011 - 19:24

Han En Dit:

Hoi
    We willen je nogmaals een hele goede reis en ongelooflijk veel plezier toe wensen.
    De BBQ was gezellig !!!!!
    En je weet het he!!!!
    Ik hou van holland!!

• 07 Juli 2011 - 15:41

Opa En Tante Riet:

Hallo Leonie,
    Geweldig dat wij jou op deze manier kunnen volgen.
    Het is nu Donderdag, dus nog 1 nachtje thuis voordat de grote spannende reis begint.
    Wees voorzichtig, pas goed op jezelf
    en geniet van de mooie tijd.
    Opa en Tante Riet